GY.I.K. - Gyakran Ismételt Kérdések
Hol és hogyan vehetem át a rendelésemet?
- Személyes átvétel: Előzetes egyeztetés után 1223 Budapest, Pelikán Imre u. 11/B1. (Waze/Google Maps: bababerlet.hu)
- Szállítási módok:
- FoxPost
- Packeta
- Egyirányú szállítás
- GLS
- Sameday
Jellemzően egy munkanapos szállítással dolgozunk, ha a rendelés és az ellenérték adott nap 10:00-ig beérkezik, valamint a termék készleten van.
Hogyan tudok terméket visszaküldeni?
Terméket visszaküldeni az átvételtől számítva 14 napig van rá lehetőség, amennyiben sértetlen a termék. A honalpunkon lévő Visszaküldés és csere menüponton keresztül tudjátok kezdeményezni.
Bútorok esetén nyitott csomagolású terméket csak az eredeti ár csökkentett értékével tudjuk visszavenni.
BÉRLÉS
Van lehetőség a bérlési időszakon belül hosszabbítani?
Igen, a bérleti időszak bármely napján lehetőséged van hosszabbítani.
Mi a bérlés folyamata?
- Válaszd ki, mit és mennyi ideig szeretnél bérelni.
- Add meg a szükséges adatokat a szállításhoz és a számlázáshoz.
- Válaszd ki a szállítási és fizetési módot.
- A bérlési idő vége felé küldünk egy emlékeztetőt a lejárati időről és a további terveidről (bérelnéd még, megvásárolnád, vagy visszaküldenéd). Előfordulhat, hogy nem küldünk emlékeztetőt, ezért kérjük, figyeld a bérlési időszak végét!
Hol találok leírást a bérelt eszközhöz?
A csomagolásban, illetve egyes termékeknél a honlapunkon is elérhetők PDF formátumban. Amennyiben nem kaptál vagy nem találod a leírást, írj nekünk, és e-mailben elküldjük.
A bérlés során használt terméket meg lehet venni?
Igen, van rá lehetőség. Minden esetben egyedi ajánlatot küldünk a nálad lévő eszközre.
Mikor és hogyan kapom vissza a kauciót?
A kauciót minden esetben banki átutalással adjuk vissza, akkor is, ha készpénzzel fizettél. Ennek átfutási ideje általában 3-7 munkanap.
Szükséges-e tisztítanom a bérelt eszközt?
Igen. Annyi kitétellel, hogy a kémiai tisztítást (gépi mosást) mi végezzük. Ez azt jelenti, hogy ha van egy bukás folt az eszközön, egy nedves ronggyal elegendő tisztítani.
Hogyan működik az oda-vissza szállítás futárszolgálattal?
- A lejárathoz közeledve egyeztetünk egy napot, amikor a futár felveheti a csomagot.
- Mi megrendeljük a megbeszélt napra a futárt.
- Neked semmi más teendőd nincs, csak megfelelően becsomagolni a terméket a kapott instrukciók szerint.
- A címzést a futár végzi.
A megrendelés folyamán nem oda-vissza szállítással rendeltem. Tudtok segíteni az elszállításban?
Igen, tudunk segíteni. Jelezd felénk, hogy küldjünk érte futárt, ennek ellenértékét külön megbeszéljük.
Lehetőség van csomagpontos bérlésre és visszaküldésre is?
Igen, már van lehetőség a bérlet eszközt csomagpontra kérni, illetve visszaküldeni csomagponton keresztül. Kérjük, válaszd ki a megfelelő csomagpontot a rendelés során.
Hogyan tudok csomagponton visszaküldeni bérelt terméket?
Amennyiben csomagponton keresztül vetted át a bérelt terméket, akkor a honlapunkon található Visszaküldés és csere menüponton keresztül tudod kezdeményezni a visszaküldést.